ساعت دماسنج

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 

پاسخ

موفق و سر بلند باشيد
آيا مي دانيد کسب درآمد در سايت آمازون چقدر آسان است؟ آيا مي دانيد بازاريابهاي زيادي در سايت آمازون با بکار بردن روشهاي ساده تبليغاتي داراي يک درآمد خوب و معقول هستند؟ شما فقط کافي است به صورت کاملا رايگان در بخش بازاريابي ثبت نام کنيد و محصولات مورد علاقه خود را انتخاب کنيد و در مکانهاي پربازديد در اينترنت تبليغ کنيد.
1. هر گاه يک مشتري با کليک بر لينک اختصاصي يا لينکهاي بازاريابي شما وارد سايت آمازون شود و يک محصول خريد نمايد درصدي از قيمت فروش آن محصول (پورسانت محصول) به حساب شما افزوده مي شود. مثلا اگر آن محصول 950,000 ريال قيمت داشته باشد و پورسانت آن 5% باشد، بنابراين 47500 ريال به حساب شما افزوده مي شود.
2. به مناسبت عضويت بازارياب جديد در هنگام فعال شدن حساب شما مبلغ 25000 ريال به حساب شما در سايت افزوده مي شود. توجه داشته باشيد وارد کردن شماره کارت (هر بانکي) و يا شماره حساب الزامي ميباشد.
3. به مناسبت زيرمجموعه گيري هر گاه يک كاربر توسط لينک اختصاصي يا لينکهاي بازاريابي شما وارد سايت آمازون شود و در بخش بازاريابي ثبت نام نمايد و حساب خود را فعال كند 2000 ريال به حساب شما در سايت افزوده مي شود.
4. به ازاي هر تبليغ کننده (بخش تبليغ بالاي صفحات) که به سايت معرفي کنيد 35% پورسانت دريافت مي نماييد. به عنوان مثال اگر فردي را به سايت معرفي کنيد و او با درج يک بنر بالاي صفحات سايت، 1,000,000 ريال به سايت پرداخت کند، 35% آن مبلغ به حساب شما افزوده مي شود.

http://amazon-ir.com/orderwork.aspx?rgm=niloor2012
پاسخ

متشكرم